Lucruri speciale

Lucruri speciale
Lucruri speciale

joi, 2 decembrie 2010

Pieces of a vintage bag

Maica-mea, gospodina cu reputatie in cartier, se lasa dominata din cand in cand de febra curateniei si a debarasarii de tot ce inseamna lucruri nefolositoare si consumatoare de spatiu. Astfel, cuprinsa de acest gen de exaltare, imi aduse weekend-ul trecut o cutie de a carei existenta uitasem : '' Vezi si tu ce mai ai p'aici si arunca tot ce nu-ti trebuie!'
Cu plictis si dezinteres, am inceput sa inspectez cutia, oricum n-aveam de gand sa arunc nimic, ca doar ador sa ma inconjor de tot felul de lucruri inutile si de obiecte nefolositoare.

Intr-o pungulita, am gasit impachetate cateva fasii de metal cu pietricele de sticla. Uf! Candva, pe la inceputul liceului aceste fasii de metal alcatuiau o frumoasa geanta din zale, asta pana cand m-am hotarat eu sa stric geanta si sa tai din ea fasii de pietre.
Geanta vintage semana cu imaginea de mai jos, o primisem de la o matusa care, in anii hippie fusese foarte trendy.Acum... nu mai am geanta, doar acele fasii de zale ramase si ma gandesc sa realizez din ele niste accesorii.
Nu v-am spus motivul pentru care am stricat minunatie de obiect vintage? Cum nu aveam nimic suficient de original pentru balul bobocilor, am luat atunci o vesta xxs de blug pe post de top iar pe spate, din bucatile taiate din geanta am lipit (cu prenandez!) un fel de cruce si..tot din zale si tot pe spate am scris "Riot".... Pacatele tineretii ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu