Lucruri speciale

Lucruri speciale
Lucruri speciale

duminică, 11 martie 2012

Maxi


Se deschide sezonul cununiilor, cumetriilor si evenimentelor din aceeasi gama si pentru prietenii mei. Hmmm...am nevoie de ceva potrivit de purtat, care sa nu fie nici prea prea dar nici foarte foarte, nici prea pretentios, nici foarte incarcat. Mi-am propus astfel sa imi realizez cateva fuste maxi, poate cloche, din voal, chiffon sau piersica. Vor urma si poze, bineinteles, dar in urmatoarele saptamani. Trebuie sa ma hotarasc si asupra culorilor : verde smarald, violet, rosu burgundy sau negru.







2 comentarii:

  1. imi place fusta visinie si cele negre. Ai idee unde le pot gasi de cumparat? multam frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,sunt de pe diverse bloguri de fashion deci nu stiu sa spun daca sunt disponibile :)

    RăspundețiȘtergere