Lucruri speciale

Lucruri speciale
Lucruri speciale

luni, 22 iunie 2009

Utena

Aici a plouat teribil si marunt toata dupa amiaza, cerul mi s-a parut de un gri atat de concentrat de parca ar fi stat sa ninga deci... nimic bun de facut inafara de frecat duda pe net!
Tot surfand pe deseori uitata mea prietena Wikipedia, am descoperit ca un anime e numit 'highly metaphysical, surreal, and allegorical'. Yay! Ce misto!
I-am dat dreptate autorului articolului, cu atat mai mult cu cat m-a incantat ce a trecut in sectiunile Themes, Visual Motifs si Inspirations.
Am vazut Utena acum cateva luni (dupa mai multe ezitari -caci culorile prea intense si stilul de animatie nu ma convinsesera initial) si mi s-a parut un basm pentru copii mari, delicios de ciudat si suficient de pervers.



Nu stiu cat de revelatoare sunt aceste marturisiri ale mele, dar probabil voi mai posta orice 'grozava' noua descoperire de-a mea in materie de japonisme. Yay, im this close to becoming a godawful freak :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu