Lucruri speciale

Lucruri speciale
Lucruri speciale

luni, 15 februarie 2010

Post nuclear girl

Desi nu mai am mult pana cad in pacat si imi cumpar cizme de cauciuc, desi am avut in ultimele zile iarna, ploaie, lapovita si ninsoare cat pentru ultimii ani la un loc, parca nu ma grabesc prea tare sa imi doresc caldura. Pentru ca stiu ca n-o sa vina treptat, cu floricele, pasarele, ciripituri si alte chestii dragute ci o sa ma scuture in luna mai ca un uragan incandescent de-o sa-mi vina sa-mi dau jos si pielea de pe mine...

Probabil ca viziunea radioactiva a verilor bucurestene le-a bantuit si pe surorile Rodarte. Iata propunerea lor pentru Spring-Summer 2010, razboinice nascute din mlastinile urbane, haine sfasiate si ample tatuaje etnice - hard stuff again :D - tocmai arsenalul potrivit pentru epuizantele razboaie ce le vom purta la vara cu clima nemiloasa de capitala temperat-continentala.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu