Lucruri speciale

Lucruri speciale
Lucruri speciale

vineri, 6 august 2010

Shoe frenzy


Pentru mine timpul nu e niciodata suficient, daca ar fi tehnic posibil, as renunta la cele 6-7 ore de somn pe noapte si as investi timpul de odihna obligatorie in orice altceva.

Desi problema timpului ma preocupa constant, azi am reusit 'performanta' de a petrece mai multa vreme intr-un mall decat media de ore dormite pe noapte. Nu pot spune ca sunt nemultumita de modul in care mi-am folosit pretioasele ore din timpul meu caci (slava Domnului) printre reducerile de sezon, mi-am gasit si doua perechi de platforme (ok, don't laugh, stiu ca nu sunt foarte inalte) fix pe placul meu. Pe deasupra sunt si comode, de aceasta data am scapat de durerea sufleteasca de a nu gasi lucruri pe masura calapodului meu :P. Sper doar ca voi fi puternica iar urmatoarea escapada de shopping, mare cat o zi de lucru, sa se produca peste cel putin sase luni....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu