Lucruri speciale

Lucruri speciale
Lucruri speciale

luni, 1 noiembrie 2010

Rome and some regrets

Voi fugi cateva zile la Roma, departe de logisticieni, obiective si alte chestiuni corporatiste, voi face un maraton prin muzee si cladiri incarcate de frumusete.
Pana atunci poate voi termina de vazut Roma lui Fellini :


Yup, in ultimul timp m-am delasat de obiceiul de a viziona filme bune, dintr-acelea care te ravasesc si te bantuie o buna perioada de timp, dar care iti ofera mai tarziu o pretioasa sursa de inspiratie. Dincolo de simboluri, scena fashion show-ului ecleziastic mi-a dat fiori reci mai ceva ca un horror de calitate.
(Si gata! ma opresc aici cu discutia despre simbolistica altfel risc sa devin plictisitoare si sa raman pierduta in detalii).

Am fost atat de busy incat nici nu am apucat sa scriu ceva despre concursul de cosplay al conventiei Nijikon si bucata mea de jurizare.

Sadly, nici macar nu am ajuns la vreo petrecere de Halloween, asa cum i-ar fi stat bine cuiva care detine un blog despre undead lolitas si niche fashion.... No creepy costume for this Halloween...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu